Оқу сабағының мақсаты: жылдам оқу дағдыларын үйрету, сыни ойлауды дамыту, мәтінді иллюстрациялар мен кілт сөздер бойынша қайта айтуға үйрету.
1. "Жұмбақтар"
2-сынып оқушылары 1-сынып оқушыларына жұмбақтар жасайды.
Әдіс: жұмбақтарды болжау арқылы оқушылар сөздік сөйлеуді белсендіреді, орыс тіліне қызығушылық пен қызығушылықты дамытады.
Мақсаты: талдау, жалпылау қабілетін дамыту, өз бетінше қорытынды, қорытынды жасау қабілетін қалыптастырады.
Жұмбақтар
2."Шифрлау"
Оқушылар карточкалар бойынша бейтаныс әріптерді сызып тастау арқылы орыс тілінің әріптерін бүктеп ,шифрланған сөздерді оқиды.
діс: "шифрлау" тапсырманы орындау кезінде шоғырлануға(зейіннің тұрақтылығына)ықпал етеді.
Мақсаты: қоршаған орта туралы түсініктерді жалпылау,оқушының назарын шоғырландыру және дамыту.
Орыс тілінің алынған әріптерінен қосу арқылы сызып тастау арқылы шығармадағы кейіпкерлерді оқып,сипаттаңыз
L G F D X S Z және N V Т U I R H А Q W мен R, W R G N ы Q Н Z L Z X F W W Q V А Q я. (Түлкі)
F H X Z S D R U L A D V B B R R Q S S N V Z Y Q, J G B S D R O X N W E S D F ЖЫЛЫ R Q Y U O Z X Y. (Әтеш)
R W S Т F G R Y U Ж S Z С X B N L L D F Және R U В I P D G Y Жылы Y, R Б E N Y V E R Бірге D S Т Z X Q Р W S Y X Z I L F G R Q.(Қоян)
U K L R O F G S Z X O V N L W I A J G N F L Q y W y, Б R Y G ж D S R J L Y I X Z Y Q U I.(аю).
D S D РQ X I ж L J Г n R, Б Q e туралы L J М N W туралы G H S X s N D Q және X Y N дейін Z. (ит).
L I С x Q e B n r Y i Q y Q W y V, F X G J және W S Sch Z W N L J және Q W S K. (Қасқыр).
3."Классикалық ""іздеу оқылымы" оқушылар ертегінің үзіндісін дұрыс лексикалық ретпен тауып оқиды.
Әдіс: "оқуды таңдау" - зейінді,мәтінді түсіну жылдамдығын арттырады.
Мақсаты: кеңістікте бағдарлау, тез таба білу, қажетті ақпарат,
мәтінмен жұмыс кезінде.
4."Түстермен оқу"
Оқушылар мәтінді өздері қойған түстер бойынша оқиды.
(1-сынып оқушылары қызыл түсті мәтінді оқиды 2-сынып оқушылары сары түсті мәтінді оқиды).
Техника:" түстермен оқу " зейінді,ойластырылған оқуды, талдауды дамытады.
Мақсаты: жадты дамыту, кеңістікті шарлау және жетілдіру, мәтіннен лексикалық үйлесімді ақпаратты алу мүмкіндігі.
5."Мнемоникалық кесте"
кесте бойынша оқушылар ертегіден жіберіп алған үзіндіні тауып ,ауызша айтып, өткізіп алған үзіндіні сахналайды.
Әдіс: жылдам процесс үшін қолданылады есте сақтау, ойлау мен сөйлеуді дамыту.
Мақсаты: есте сақтау қабілетін нығайту, логикалық ойлау мен ауызша сөйлеуді дамыту
6."Үнсіз фильм"
Оқушылар ертегінің бейне үзіндісін үнсіз форматта көреді, оны өз бетінше айтады.
Әдіс: "үнсіз фильм" зерттелген материалды қайталауда тиімді ,көріну дәрежесін арттырады ,ұғымды, құбылысты, оқиғаны шоғырландырады.
Мақсаты: мәтінді талдау кезеңінде байқауды дамытады, өзінің сюжеттік қойылымын құру және айту қабілетін дамытады, шешендік қабілетін дамытады.
7. "Айналымдағы сөздер"
Оқушылар құлап, ұшып кеткен сөздерді жинайды.
Әдіс: оқу жылдамдығын арттыруға, зейінді шоғырландыруға, жылдамдықты арттыруға мүмкіндік бередіқ материалды игеру.
Мақсаты: жылдам, дұрыс оқу дағдысын қалыптастыру, мәтіннің лексикалық негізін анықтауға үйрету.
Қалай емес? Ыаб янем шкаизбу бианулай, ал исыл ядлеяан. Зшалри еснав, оның ялатарс шкабузиі бар. Ол және сьроласипоп маған қол тигізедіпог, да ямне және лагнавалар.
8. "Қауымдастық"
Оқушылар берілген мәтінге жетіспейтін әріптерді енгізеді.
Әдіс: зейіннің шоғырлануы мен ауысуын дамытуға мүмкіндік береді.
Мақсаты: логикалық ойлауды ,шығармашылық қиялды дамыту.
Жоқ, аю, жоқ. Со_аки гн_ли-қуып шыққан жоқ, В_лк г_ал-в_гнал емес, ал сен, Ме_ведь, сен емессің.
9."Өзіңіз ойлап табыңыз"
Оқушылар берілген мәтінге мәтіннің соңын өздері ойлап табады.
Әдіс: жаңа ақпаратты қабаттастыру арқылы рефлексивті-бағалау ойлауын дамытады.
Мақсаты: идеяларды қабылдаудың икемділігін дамыту өз ойларын нақты айтуға үйрету.
Мен қалай жыламаймын? Менде саятшылық болды, ал түлкіде мұз бар.