11 наурызда "Психологиялық-педагогикалық ұсынымдар" тақырыбында мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін мұғалімдер үшін дөңгелек үстел өтті.
". Аталған іс-шараның спикерлері: педагог-ассистент В.В. Василенко, мұғалім-логопед Л.П. Сапаева, Мектептегі инклюзивті білім беру ӘБ жетекшісі Н. В. Мельник болды. Дегенмен, оның қабілеттерінің бірегейлігін атап өту үшін емес, оны ерекшелейтін ерекше қабілеттерін көрсету үшін "ерекше" деп айтылатын балалар бар. Психикалық дамуы тежелген балалардың проблемаларын түсінудің, олардың білім алу құқықтарын құрметтеудің және танудың, оларды балалар қоғамдастығына қосуға деген ықыласы мен дайындығының өткір қажеттілігі туындады.
Мүмкіндігі шектеулі балалар жаппай мектепте оқи бастады.
Осылайша, мұндай балалармен жұмыс істеудегі басты басымдық-әр баланың психикасы мен денсаулығының ерекшеліктерін ескере отырып, жеке көзқарас.