"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының  №1 жалпы орта білім беретін  мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ "Бұл ертегілер қандай сүйкімді! Тікелей сөйлеу. Сан есім".

20.01.2023

Орыс тілі мен әдебиеті онкүндігі аясында 5 " А "сыныбында" Бұл ертегілер қандай керемет! Тікелей сөйлеу. Сан есім". Сабақ барысында балалар ертегілер елін аралап, сан есімді, тікелей сөйлеуді үйренді.
Сабақтың мақсаттары:
Оқушылар тақырыпты, мәтіннің негізгі идеясын анықтай алады , сандардың атауларын анықтай алады, тікелей сөйлейтін сөйлемдерді қолдана алады.
Тапсырмалар:
Оқушылардың жаңа білімін ашу үшін жағдай жасау;
Балаларды сөздер қатарындағы сан есімді тануға үйрету;
Реттік және сандық сандарды ажырата білу қабілетін қалыптастыру.
Оқу міндетін шешуде зейінді сақтау қабілетін дамыту; жекелеген оқу операцияларын орындаудың дұрыстығы мен дәйектілігін өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру; алынған білім мен тәжірибені нақты оқу жағдайында жұмылдыру.
Өз пікірін білдіру және оны дәлелдеу қабілетін дамыту; өз ойыңызды сөйлеудің грамматикалық нормаларына сәйкес қалыптастыру.
     Топта жұмыс істей білуге тәрбиелеу (өз пікірін білдіру және оны дәлелдеу, әңгімелесушіні тыңдау, ортақ пікірге келу.
       Сабақтың басында мұғалімнің қолдауымен балалар тақырыпты айтып, сабақтың мақсатын қойды.  "Ертегі пәндері" сөздік жұмысы жүргізілді, оқушылар сөздерді жазып, орфографияларды түсіндірді. Олар А. С. Пушкиннің ертегілері туралы әйгілі дәйексөздер жасады. Олар "кедей адам" тұрмыстық ертегінің мәтіні бойынша жұмыс істеді, ертегінің адамгершілігін анықтауды үйренді". Ертегіге сәйкес келетін фразеологиялық бірліктер табылды. "Ертегі" тақырыбында кластер құрастырды.   Оқушылар "өлген ханшайым мен жеті батыр туралы"ертегісі бойынша сахналанды. 
          Сабақтағы тапсырмалар көп деңгейлі болды: сандарды бағандарға бөліңіз, "мені табыңыз", дәйексөзді жазыңыз. Сараланған тәсіл жүзеге асырылды ( мақал-мәтелдерде, жұмбақтарда сандарды табу)
    Балалар Сан есімінің негізгі белгілерін дұрыс тұжырымдай отырып, теориялық білімнің жақсы деңгейін көрсетті.
Оқушылар сөйлеудің жаңа бөлігін оңай сипаттап, бастысы мен дұрыс тұжырымдау қабілетін көрсетті.
        Сабақ алдында Будау Д, Кумбриди М оқушылары 4-5 сынып оқушылары арасында "Ертегі сөзімен бірлестіктер" атты зерттеу жұмыстарын жүргізді. Сабақта Д. Будау нәтижелерін айтты. 

  Білімді бастапқы бекіту кезеңінде студенттер белсенді болды, сандарды дәл анықтады.
Жаңа Материалды өңдеу кезінде реттік және сандық сандарды тану мүмкіндігі көрсетілді. 
Рефлексияны талдау. Біз бүгін сабақта не білдік (бүгін сабақта есімде ... . мен Әлиді білдім, қайталадым...., маған ұнады...) барлық оқушылар өз жұмыстарына қанағаттанғанын көрсетті. Мен сабақта қандай ертегі кейіпкері болдым. Оқушыларға стикерді кейіпкердің қасында қалдыру ұсынылды: Знайка, жұлдызшы, данно. Балалар қорытынды жасады:
Ертегілерде жақсылық жамандықты жеңеді.
Ертегілердің сиқырлы әлемі ғажайыптарға толы, ол қызықты, жақсылық пен жамандыққа толы.
Балалар өздерін бағалау парақтары бойынша бағалады, топтың жұмысын спикер бағалады. Мұғалім әр кезеңде түсініктеме берді.
  Сабақта оқушылар топта, жұпта жұмыс істеді, өз бетінше жұмыс жасады.
    Сабақтың мақсаттары мен міндеттері орындалды, оқушылардың жаңа білім алуына жағдай жасалды. Жаңа білімді ашу кезеңінде мұғалімнің көмегі бағыттаушы болды. Балалар жаңа білімді өз бетінше тұжырымдады.
Сабақ нәтижелі өтті.  Балалар сабақ барысында белсенді болды. Сабақтың мақсатына қол жеткізілді.

Просмотров: 113

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст