Текст
Әдістемелік құралда бастауыш мектептегі инклюзивтік білім беру жағдайында білім берудің жаңартылған мазмұнын МЖБС талаптарын жүзеге асырудың ерекшеліктері, яғни инклюзивтік білім беру жағдайында ерекше білім беруде қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалдық бағалаудың
психологиялық-педагогикалық негіздері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың міндеттері мен функциялары, критериалдық бағалау жүйесіне қойылатын талаптар, бағалаудың критериилері мен тәртібі қарастырылған. Әдістемелік құрал жалпы білім беретін мектептердің пән мұғалімдеріне, мұғалімдердің біліктілігін арттыру институттарының мамандарына арналған.