Бүгін, барлық ғасырлар мен кезеңдердегідей адамдар рухани-адамгершілік тәрбиені жоғары бағалайды. Қазір, қазіргі қоғамда терең әлеуметтік-экономикалық өзгерістер болған кезде, бізді Қазақстанның болашағы, оның өсіп келе жатқан ұрпағы туралы ойлануға мәжбүрлейді.
Мемлекет басшысы "Патриотизм, адамгершілік мораль нормалары, ұлтаралық келісім мен төзімділік, дене және рухани даму, заңға мойынсұну" атты Қазақстан халқына Жолдауында атап өткендей. Бұл құндылықтар барлық оқу орындарында сіңірілуі тиіс.
Өзін-өзі тану пәні балаға жалпы адамзаттық құндылықтарды меңгеруге, табысты өмірлік және білім траекториясын анықтау және іске асыру жолдарын табуға көмектеседі.
Балалар өз бетінше ойлауға және бірлескен уайымдауға мәжбүр ететін, табысты орындалған жалпы жұмыстан қанағаттанушылық пен қуаныш сезетін сабақтар олардың адамгершілік тәрбиесіне ықпал етеді. Сондықтан "өзін –өзі тану" рухани білім берудің оқу - тәрбие үдерісіне интеграциясы – бұл ең алдымен, оқу пәндерінің мазмұны, тәрбие іс –шаралары, отбасы мен қоғаммен ынтымақтастық арқылы адамды рухани-адамгершілік тәрбиелеу.
Ш. А. Амонашвили: "Барлық білім беру үдерісі жеке адамға деген құрметке және оның адамгершілік дамуына ықпал етуге тиіс", - деп атап өтті.
Ең бастысы-пәнді оқыту емес, рухани-адамгершілік дамуы.
Интеграция жолдары
1. Ұлы ғалымдардың өмірінен және ғылымның даму тарихынан шабыттандыратын мысалдар.
2. Қазіргі ғылымның ашылуымен танысу.
3. Әрбір оқу пәнінің мазмұнында жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау.
Осы бағдарламаны жүзеге асыру барысында мұғалімдермен "өзін –өзі тану "адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасын оқу-тәрбие үдерісіне ықпалдастыру" тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді. Сонымен қатар, іс-шаралар жоспары жасалды .