19.11.19 ж. бастауыш сыныптардың пәндік онкүндігі аясында 1" Б "сыныбында" дыбыстар [т], [т]. "Т" әрпі мұғалім Т. И. Масерова сабақты әзірлеу кезінде оқушылардың жас ерекшеліктері, әр адамның жеке мүмкіндіктері, оқытуда сараланған көзқарас ескерілді. Сабақ эмоционалдық көңіл-күймен басталды. Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын өз бетінше анықтады. Сабақтың негізгі тақырыбы бойынша мұғалім әр түрлі жұмыс түрлерін пайдаланды: жаңа дыбыстармен танысу, сөздердегі жаңа дыбыстарды тану, жаңа әріппен сөздерді ойлап табу, басқа әріптер арасында жаңа әріптерді табу, слогтарды оқу, тез сөздерді оқу, сөздерді слог-дыбыстық талдау, сурет бойынша әңгімелесу, өлеңдерді тыңдау, өлең мазмұны бойынша әңгімелесу, шығарманың тақырыбы мен басты ойын анықтау, сөйлем құрастыру, жол әріптерін, сөз буындарын жазу, ұсыныстар. Сабақтың мақсатына жету үшін "кім көп", "қалың, жұқа сұрақтар", "қатты – жұмсақ", "ребус тарқату", "әріпті тап"оқытудың белсенді әдістері қолданылды. Дифференциация мұғалімнің қолдау дәрежесі, күшті оқушының көмегі, оқушылардың мотивациясы әртүрлі деңгейдегі топтарды құру, оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып сараланған күрделілігі әртүрлі мәселелер арқылы жүзеге асырылды. Критериалды бағалау Формативті бағалау түрінде өткізілді. Татьяна Ивановна сабақта компьютерлік технологияны (презентация, физминутка), Денсаулық сақтау технологиясын (көзге арналған жаттығу, саусақты гимнастика, физминутка), Зайцев технологиясын ("шырақ бер" тыныс алуын дамытуға жаттығу, артикуляциялық жаттығулар), ойын технологиясын қолданды.