Қоғамның зияткерлік әлеуеті көбінесе дарынды балаларды анықтау және олармен жұмыс жасау арқылы анықталады. Қазіргі қоғам мектептің алдына өзін-өзі оқытуға қабілетті, жауапты, коммуникативті дағдылары бар азаматтарды даярлау міндетін қояды. Мектептің басты міндеті-өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты дамыту. Соңғы жылдары біздің мектепте аудандық, аймақтық және халықаралық деңгейдегі конкурстарға, фестивальдарға, олимпиадаларға, жобаларға қатысудың оң динамикасы байқалады, бұл дарынды балалармен жұмыс жоспарына енгізілген.
Черницова Н.В. химия пәнінің мұғалімі оқушыны ғылыми зерттеуге тарту жаңа қызмет түрінен қорқуды жеңуге көмектеседі.
Зерттеу жүргізу үшін мотивация, белгілі бір нәтиже алуға назар аудару қажет. Мұның бәрі студент бұл мәселені неге зерттейтінін білсе, өзіне сенімді болса және қиындықтардан қорықпаса ғана болуы мүмкін. Мұндай күш-жігердің қуанышы-бұл Жеңіс!!