Бастауыш сынып онкүндігі аясында 3" А " сыныбында математикадан ашық сабақ өтті
Тақырыбы: "Купюра-қағаз ақша белгісі"
Сабақтың мақсаты: оқушылар 1000 теңге, 2000 теңге, 5000 теңгелік купюраларды ажыратады
теңге.
Күнделікті өмірде вексельдер мөлшерінің әртүрлі түрлері қолданылады.
Математика сабағы "сабақ – аукцион"түрінде құрылды және өткізілді.
Аукцион дегеніміз не?
Аукцион-бұл сатып алушы болып табылатын көпшілік сатылым
жоғары баға ұсынады.
Аукционшы-аукционға қатысушы.
Аукционшы-аукционды жүргізетін адам.
- Шын мәнінде баға жетпес "заттар" сатылымға шығарылды, оны кез-келген команда математикадан алған білімінің орнына сатып ала алады. Олар сізге көмектеседі: назар, тез тапқырлық және командадағы Достық жұмыс.
Сабақтың басында Сабақтың мақсаты қойылды, жұмысқа оң көзқарас берілді.
"Сату" үшін 4 "затты" ("заттарды") - математикалық санатты таңдадық:
Математикалық жылыну
Бағаны, санды, құнды табу міндеттері
Шешім теңдеулер
Вексельдерді таныстыру және қорғау
Математика саласындағы осы "заттардың" кез-келгенін қатысушы команда белгіленген бағаға "сатып ала" алады, ол үшін осы математикалық категория туралы білімді "төлей" алады.
Бірінші лот "математикалық ширату" , құны 1000 теңге
- Белгілі бір уақыт ішінде шешу керек. Гонг дыбысымен жұмысты аяқтаңыз және эталон бойынша тексеріңіз.
Бірінші лот "математикалық ширату" , құны 1000 теңге
- Белгілі бір уақыт ішінде шешу керек. Гонг дыбысымен жұмысты аяқтаңыз және эталон бойынша тексеріңіз.
Келесі лот "бағаны, санды, құнды табу міндеттері". Бұл лот 2000 теңге тұрады. Жұмыс бойынша оқулыққа. "Саусақ жоғары" ФО тақтасымен өзін-өзі тексеру»
Келесі лот "теңдеулерді шешу". Бұл лот үшін Сіз 2000 теңге төлеуіңіз керек.
Соңғы лот "Супер тапсырма". Бұл лот үшін 5000 теңге төлеу керек. (Сараланған тапсырмалар)
Соңғы лот " ақшаны ұсыну және қорғау»
Сабақ соңында репродуктивті рефлексия түрінде қорытынды жасалды. Балалар айтылмаған ұсыныстарға жауап беруді жалғастырды.
Сондай-ақ, эмоционалды рефлексия жүргізілді, оқушылар стикираларда Көңілді ер адамдарды суреттеді.
Сабақты өткізгеннен кейін мен балаларға сабақ ұнады, олар көптеген жағымды әсерлер мен бірлескен жұмыстан қанағат алды деген қорытындыға келдім. Сабақтың мақсатына толық қол жеткізілді деп санаймын. Сабақ аукцион түрінде өткізілді, бұл сабаққа қатысушылардың белсенділігін арттыруға және болып жатқан оқиғаларға қызығушылықты арттыруға ықпал етті. Материал игерілді.