"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының  №1 жалпы орта білім беретін  мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі тану және орыс тілі бойынша кіріктірілген сабақтың интроспекциясы.Мұғалім Ермакова Н.Н.

15.02.2021

Сабақтың тақырыбы: "Батылдық пен ерілік»

Сыныбы: 4.

Сабақ түрі: жаңа білімді бекіту

Сабақтың мақсаты: оқушылардың тәуелсіз және жауапты шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға ықпал ету.

; өткен шақтағы етістік туралы білімді жүйелеу

Сабақтың міндеттері:

- "тәуелсіз адам" және "жауапты адам" ұғымдарының мағынасын ашу»;

Тәуелсіздік пен жауапкершілікке ұмтылысты дамыту;

өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті арттыру және басқаларға көмектесуге дайын болу;

Сабақ формасы: бірнеше формаларды біріктіру: орыс тілі сабағы.

Сабақтың басында мен "Хрустальная печаль" тренингін өткіздім, оның мақсаты оң көзқарас, ынтымақтастық атмосферасын құру, сондай-ақ жұмысқа жұмылдыру болды. Үй тапсырмасын тексеру кезеңінде мәтін мазмұны бойынша әңгіме жүргізілді, онда оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз көзқарастарын білдірді .

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарына жету үшін мен сабақтың "данышпандар мен патша"бейнесін қарау сияқты кезеңін ойластырдым, онда студенттер қорытынды жасап,сабақта не талқыланатынын дәл анықтады. Сөздік қорын , ой-өрісін байыту және жаңа сөздерді түсіндіру үшін танымал ойшылдардың дәйексөздері, сондай-ақ мақал-мәтелдер алынды, онда балалар мағынасы бойынша толықтырылуы керек еді. Бұл жұмыс жартылай сәтті өтті деп санаймын ,өйткені оқушылар тапсырманы өз бетінше орындай алмады, өйткені мақал-мәтелдер таныс емес еді. Содан кейін студенттер мәтінмен жұмыс істеді, өткен шақтағы етістіктердің жынысын, санын анықтады. "Тарихты баяндау"кезеңінде оқушылар төмен және жоғары дәрежелі сұрақтарға белсенді жауап берді, кейін тапсырманы орындады: өткен шақтағы етістіктерді бөліп көрсетті, жынысын, санын көрсетті. Балаларға бұл жұмыс түрі өте ұнады және барлығы өз бетінше жұмыс жасады, содан кейін олар өздерін дескрипторлармен бағалады. Шығармашылық жұмыс та жақсы деңгейде өтті. Балалар сюжеттік суреттерді қуана-қуана бояп, "батылдық пен батылдық" тақырыбында ұсыныстар жасады, содан кейін өткен шақтағы етістіктердің санын, жынысын анықтады. Содан кейін мен "мұздатылған өзендегі оқиға"әңгімесін оқыдым,онда олар осы мәтін бойынша талқылап, қорытынды жасады. Әрі қарай мәтіннен үзінді жазу, өткен шақтағы етістіктерді табу және астын сызу ұсынылды. 2 адам бұл тапсырманы орындай алмады, ал қалғандары қиын болмады. Бағалау дескрипторлар бойынша да жүргізілді. Жалпылау репродукция түрінде өтті, онда студенттер Тұжырымдаманың мағынасы бойынша толықтырылуы керек еді. Сабақтың соңында дели "батыл капитан өмір сүрді"әнін шырқады.Сабақтың мақсатына жету үшін мен сабақта белсенділікке қол жеткізуге мүмкіндік беретін белсенді оқыту әдістерін қолдандым. Сабақтың барлық кезеңдері дәйекті және қисынды түрде құрылды.Сабақ жақсы деңгейде өтті деп есептеймін. Мақсатқа қол жеткіздік, балаларға сабақ өте ұнады.

Просмотров: 377


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст