"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының  №1 жалпы орта білім беретін  мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі танудың ашық сабағының өзін-өзі талдауы. Сабақтың тақырыбы: "Менің отбасым-менің байлығым»

09.10.2020

Сабақ түрі: жаңа білімді бекіту

Сабақ формасы: бірнеше формаларды біріктіру: шығармашылық сабақ, ашық ойлар сабағы. Сабақтың бірнеше формаларын біріктіру тәжірибесі бұрыннан бері қолданылып келеді. Осының арқасында мен импровизация жасай алдым, ал оқушыларға оқу материалын қабылдау оңайырақ болды. Шын мәнінде, кез-келген материалды оңай қабылдау үшін сабақтар дәстүрлі емес түрде өткізіледі.

Сабақтың мақсаты: "Ата-ана үйі", "Өзара түсіністік" ұғымдарының мағынасын ашу;
отбасылық қарым-қатынастарда жауапкершілікті көрсетуге, өз махаббатын сөзбен және іспен білдіруге, туыстары мен достарына қамқорлық жасау дағдыларын дамытуға ұмтылу;
ата-аналарға, туған үйге шынайы құрметпен қарауды, отбасы үшін мақтаныш сезімін тәрбиелеу.

Сабақта келесі мәселелер шешілді:

- "Ата-ана үйі", "өзара түсіністік" ұғымдарының мағынасы мен мағынасын ашу»;

- Өмірдегі осы құндылықтың маңыздылығын өз бетінше анықтау мүмкіндігін дамыту;

-Адамгершілік-рухани құндылықтарды дарыту арқылы гуманистік ұстанымды тәрбиелеу.

Сабақта эмоционалды және моральдық жағдайларды құру арқылы оқуға деген қызығушылықты ынталандыру әдісі, ауызша-репродуктивті, көрнекі, ішінара іздеу, түсіндірме және иллюстрациялық сияқты оқыту әдістері қолданылды. Сабақта әртүрлі жұмыс түрлері қолданылды: фронтальды, жеке.

Сабақта оқушылардың сөйлеу әрекетінің түрлері әр түрлі болды: тыңдау, оқу, диалог, шығармашылық жазу.

Іс-әрекеттің ауысуы және өзгеруі сабақта оқушылардың өнімділігі мен белсенділігін қамтамасыз етті.

Мен таңдаған сабақтың құрылымы және оның мазмұны қойылған міндеттерді шешу және тақырыпты зерттеу үшін ұтымды.

Оқушыларды сабақ атмосферасына енгізу кезеңін атап өткім келеді. Алғашқы минуттар көп нәрсені шешеді. Сіз ұстай алмайсыз, сыныптың импульсін сезбейсіз және ... сабақ болмайды. Бұл кезеңнің міндеті психологиялық тұрғыдан оқу-тәрбие емес. Бұл келесідей: сабақта жұмыс істеу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету және студенттерді қарым-қатынас пен алдағы сабаққа психологиялық тұрғыдан дайындау. Мен мұны жасадым деп ойлаймын.

Сабақ барысында оқушылармен диалогтық қарым-қатынас ұйымдастырылды. Оқушылар мұғалімнің сынынан қорықпай өз пікірлерін еркін білдірді. Мұның бәрі сабақта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруға көмектесті.

Сабақта метапәндік әдіс оқушылардың білімін аралас пәндерден (әдеби оқу, бейнелеу өнері) тарту арқылы жүзеге асырылды.

Жаңа материалды игеру сабақта проблемалық жағдай туғызу және оны шешу арқылы өздігінен жүрді.

Сабақ барысында әр оқушы мәселені шешуге, яғни белсенді танымдық іс-әрекетке кірісті. Сабақтың әр алдыңғы сәті келесі кезеңмен тығыз байланысты, оны жалғастырады және өзі алдыңғы кезеңнің негізі, жалғасы болып табылады. Тәрбие міндеттері сабақтың Достық, Шығармашылық атмосферасын құру, мұғалімдер мен студенттердің достық қарым-қатынасы, топтық жұмыс формаларын ұйымдастыру және осы шағын топтарда Достық жұмыс ортасын құру арқылы жүзеге асырылды. Сабақта қарым-қатынастың үш түрі қолданылды: балалардың бір-бірімен оқу ынтымақтастығы, менімен оқу ынтымақтастығы және оқу процесінде өзгеретін оқушының өз-өзімен ынтымақтастығы.

Оқытудың формалары мен әдістерінің бағыты әр оқушыны сабақ мақсаттарына жету іс-әрекетіне қосу, Оқу процесінің барлық қатысушыларының белсенді қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесуіне жағдай жасау, оқушылардың белсенділік деңгейі мен тәсілдерін таңдаудағы тәуелсіздігін көрсету, жеке көзқарасты ұйымдастыру үшін жұмыс жасады деп санаймын.

Бейне сабақтың дәстүрлі емес түрі ретіндегі тағы бір артықшылығы-бейнефильм студенттерге үлкен эмоционалды әсер етеді. Сондықтан назар оқушылардың көрген нәрселеріне жеке көзқарасын қалыптастыруға бағытталуы керек. Бейнефильмді қолдану сонымен қатар оқушылардың психикалық белсенділігінің әртүрлі аспектілерін, ең алдымен назар мен есте сақтауды дамытуға көмектеседі. Сыныпта қарау кезінде бірлескен танымдық белсенділік атмосферасы пайда болады.

Сабақ барысында оқушыларды сабаққа қосқан үлестеріне сәйкес ынталандырды, сабақ барысында өзара түсіністік, сыныпта ортақ тіл, өзара сенім мен Құрмет сақталды.

Мен оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелерін ғана емес, сонымен қатар қарым - қатынас бейнесін-сабақтың эмоционалды тонусын да бағаладым: мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынасында ғана емес, сонымен қатар оқушылардың бір-бірімен, сондай-ақ жеке жұмыс топтарымен қарым-қатынасында.

Жаңа материалды бекіту шығармашылық тапсырмалар түрінде берілді.

Сабақ соңында тақырып бойынша жұмыс қорытындыланып, рефлексия жүргізіліп, оқушыларды кері байланысқа бағыттады.

Сабақтың міндеттері жүзеге асырылды, бағдарламалық талаптар ескерілді.

Сабақтың бұл формасы тең қарым-қатынасты ұйымдастыруға, қолайлы психологиялық климат пен ынтымақтастық атмосферасын құруға мүмкіндік береді деп қорытынды жасауға болады.

Менің ойымша, сабақ-бұл тұтас жүйе. Сабақта қойылған мақсаттарға қол жеткізілді.

Просмотров: 422

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст