"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының  №1 жалпы орта білім беретін  мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Даналық қадамдары" тренингі

04.12.2023

Мақсаты: Бастауыш сыныптарда оқу сауаттылығын қалыптастыру бойынша жұмыс жүйесін ұйымдастыру бойынша тәжірибе алмасу

                                                         Тренинг барысы:

 1 бөлім

Қайырлы күн құрметті әріптестер! Біз бүгін сізді семинарда көргенімізге өте қуаныштымыз, оның тақырыбы "Оқу сауаттылығын қалыптастыру-функционалдық сауаттылықты дамытудың негізгі кезеңі"

- Бұл сіз үшін қызықты, пайдалы болады деп үміттенеміз, ең бастысы сізге көптеген жағымды эмоциялар әкеледі және сіз атқарылған жұмысқа риза боласыз. Бізге сәттілік тілейміз.

Менің атым Куныш Татьяна Николаевна. Мен-Левченко Ирина Федоровна.

  Біздің семинарымызды"даналық қадамдары" тренингімен ашамыз

Тренингтің мақсаты: аудиторияға оқу сауаттылығы туралы не білетінін зерттеу;

Қолдарыңызды көтеріңіз, өздерін жақсы үй иесі деп санайтындар. Керемет. Біз де өзімізді солай санаймыз. Біз сізге аспаздық шығармашылығымыздың өнімін ұсынуға дайынбыз. Қиярды маринадтауға арналған өнімдер біз бәрін бірдей аламыз. Бірақ алынған өнімнің дәмдік құндылығы неге байланысты болады?       

    Қолдарыңызды көтеріңіз, функционалдық сауаттылық туралы кем дегенде бір рет естіген, тіпті оның не екенін білуі мүмкін бе? 

 Бұл не?           

Функционалды сауаттылық (FG) - бұл адамға өзінің білімі мен дағдыларын нақты өмірлік жағдайларда сәтті қолдануға мүмкіндік беретін оқу, жазу және коммуникация дағдыларының жиынтығы.

- Ең танымал ойдан шығарылған зиялы Шерлок Холмс адам миын кішкентай бос шатырмен салыстырды: "Ақымақ қолына түсетін барлық қирандыларды сүйреп апарады, ал пайдалы, қажетті заттарды итеретін жер болмайды, немесе ең жақсы жағдайда, сіз оларға осы үйінділердің арасынан жете алмайсыз. Ал ақылды адам ми шатырына не салатынын мұқият таңдайды. Ол тек жұмыс істеу үшін қажет құралдарды алады, бірақ олардың көпшілігі болады және олардың барлығы үлгілі тәртіпте орналастырылады".

- Даналық-бұл құралдарды дұрыс таңдау, оларды үлгілі тәртіпте орналастыру және мақсатына сай пайдалану!!!

Мен сізге балалық шағыңызға сүңгуді ұсынамын. Ыңғайлы отырыңыз. Демалыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, музыка тыңдаңыз және Мен не туралы сөйлесетінімді елестетіңіз

 Жылы, шуақты күнді елестетіп көріңіз, сіз теңіз жағасында жүресіз. Айналаңызда керемет пейзаж бар, сіз оған таңданасыз. Сізге кішкентай қыз келеді, ол 10-11 жаста көрінеді, ол сізге күледі, оған күлімсірейді, көзіңізді жұмады-бұл сіз, тек бірнеше жыл бұрын. Қызға 2 сұрақ қойыңыз: мектеп оны қалай оқуды үйретті? Басқалар оған мұны Оқу маңызды екенін түсіндіргендей?  Оның жауабын есте сақтаңыз.   Көзіңізді ашыңыз.

  Қыз сізге не жауап бергенін бізбен бөлісіңіз. Оның жауаптарын стикерлерге жазыңыз . Оларды "өткеннің оқу сауаттылығы" ыдысына салыңыз.

Жұмбақ жасаңыз және болжаңыз .Егер сіз орыс алфавитінде жоқ әріптерді тастасаңыз, Сіз жұмбақ аласыз. Жұмбақты оқып, болжаңыз.

L O R F S D Q және W G N Z h K U O L T C V F Т S R E G P Z L Y B W J e s N C F B G S M Z N және Y W P R L C J f o s Y g Q W P E Z U B L G A R t s E J U T

Бір от - бүкіл әлемді жылытады. (Күн)

Біз сізге топтармен жұмыс жасауды ұсынамыз, топтарды өздігінен жасаймыз, жақын жерде отырғандар. Сәулені алыңыз, әр сәуледе ұғымдардың анықтамалары жазылған, анықтаманы оқып, қарастырылып отырған нәрсені атауға тырысыңыз.  


1.Адамның өзіне жүктелген немесе өз еркімен қабылданған функцияларды орындауға дайындық дәрежесі. (Функционалдық сауаттылық)

2.Бұл күрделі психофизиологиялық процесс, онда екі жағын ажыратуға болады: семантикалық және техникалық. (Оқу)

3.ЖББ жүйесіндегі негізгі пәндердің бірі, ол орыс тілімен бірге функционалдық сауаттылықты қалыптастырады, баланың жалпы дамуы мен рухани-адамгершілік тәрбиесіне ықпал етеді. ("Әдеби оқу")

4.Жазылған кез-келген сөйлеу (әдеби шығарма, эссе, құжат, сондай-ақ олардың бір бөлігі, үзіндісі). (Мәтін)

5.Екі немесе одан да көп адамдардың өзара әрекеттесуі, олардың арасында ақпарат алмасу. (Байланыс)

Спикерлер анықтаманы және жауапты оқыңыз. Сәулені күнге бекітіңіз.

Осы ұғымдардан оқу сауаттылығы қалыптасады

Сізде ватсапта 29 семинар тобы құрылды. 11. 2023 жыл

Сілтеме бойынша өтіңіз. Бұл шағын сынақ. Оқу сауаттылығының жалпы қабылданған анықтамасын таңдаңыз

 Оқу сауаттылығы-бұл …

1. Орфоэпиялық қателіктер мен сөздердің бұрмалануына, яғни нақты қателіктерге жол бермей, мәтінді мәнерлеп оқи білу.

2. Мәтіндерді түсіну және пайдалану, олар туралы ойлау, мақсаттарына жету, білімдері мен мүмкіндіктерін кеңейту, әлеуметтік өмірге қатысу үшін оқу қабілеті.

3. Кез-келген мәтінді тез оқып, оның тақырыбы мен негізгі мағынасын түсініп, оларды қысқаша немесе егжей-тегжейлі баяндау арқылы жеткізе білу.

4. Орыс әдеби тілінің нормаларын сақтай отырып, әр түрлі жанрдағы мәтіндерді өз бетінше құрастыру, мәтіндерді ақпараттық өңдеу мүмкіндігі.

"Ертеңгі сауатсыз адам оқи алмайтын адам емес, сонымен бірге оқуды үйренбеген адам болады".
                                                                                                                                         Э. Тоффлер

Элвин Тоффлер — американдық философ дейді.

Неліктен біз заманауи технологияларға, әртүрлі стратегиялар мен әдістерге ие бола отырып, оқу сауаттылығын дамытуға көп көңіл бөлеміз?

Педагогикалық шеберлік дегеніміз не? Бұл сұрақпен мың педагог-практикке жүгінуге болады және әрқайсысы өз тәжірибесі тұрғысынан өз анықтамасын береді.Алайда, тұтастай алғанда, әр мұғалім үшін шеберлік-ол ұмтылатын белгілі бір педагогикалық шың.

 Бұл біздің тренингтің бірінші бөлігін аяқтайды. Сізді сабаққа және сабақтан тыс іс-шараларға жібереміз, сонда сіз біздің мектептің мұғалімдерімен бірге даналық қадамдарымен көтерілесіз. Біздің семинардың соңғы бөлімінде сіз өзіңіз көретін оқу сауаттылығын дамытудағы маңызды сәттермен бөлісесіз . Мен чиптеріңізді де кесемін деп үміттенемін. 

2 бөлім

Біз сізді семинарымыздың соңғы кезеңінде көргенімізге қуаныштымыз.

 Мен кернеуді жеңілдету үшін "үш шам"жаттығуын орындауды ұсынамын

 Ыңғайлы отырыңыз, көзіңізді жұмыңыз, демалыңыз. Сіз тыныш, ыңғайлы және жайлысыз... Сіз терең және біркелкі тыныс аласыз... Сізден шамамен бір метр қашықтықта 3 шам жанып тұрғанын елестетіп көріңіз... Мүмкіндігінше баяу, терең тыныс алыңыз. Енді сол шамдардың бірін үрлеу керек екенін елестетіп көріңіз. Ауаны толығымен дем шығарып, оның бағытына мүмкіндігінше қатты үрлеңіз. Жалын дірілдей бастайды, шам сөнеді... Сіз қайтадан баяу, терең тыныс аласыз, содан кейін келесі шамды үрлейсіз. Тағы бір баяу терең тыныс алу, дем шығару және үшінші шам сөніп қалды.

Қазіргі уақытта қоғам өміріндегі экономикалық және әлеуметтік өзгерістердің нәтижесінде оқу мәртебесі, оның рөлі, оған деген көзқарасы өзгерді.  Бүгінде қоғамда оқылмау үрдісі байқалады: ересектер оқымайды, балалар оқымайды. Қазіргі балалар бірнеше себептерге байланысты кітаптардан "бас тартады" :

біріншіден, кітап негізгі ақпарат көзі болуды тоқтатты; интернет, теледидар, компьютер-қызығушылықты қанағаттандырудың оңай жолы;

екіншіден, пәндер саны артты, яғни. мектеп бағдарламасы күрделене түсті, нәтижесінде біз не сұралғанын оқимыз;

үшіншіден, ол классикалық әдебиеттен көптеген жеңіл, жаппай, көркем әдебиеттерді алаңдатады;

төртіншіден, отбасылық оқу мәдениеті жоғалып кетті

Мүмкін сіз басқа себептерді қосасыз ба?

 Бұл мәселені қалай шешуге болатынын балалардың өздері емес деп кім айта алады. Біз "өткеннің оқу сауаттылығы" ыдысындағы балалардың жауаптарын өңдедік . Міне, біз қандай нәтижелерге қол жеткіздік.....

Тест сұрағына жауап бергендердің барлығына рахмет. Қайдан .... респонденттерге дұрыс жауаптар берілді   ……

 Оқу сауаттылығы-бұл мәтіндерді түсіну және пайдалану, олар туралы ойлау, мақсаттарына жету, білімдері мен мүмкіндіктерін кеңейту, әлеуметтік өмірге қатысу үшін оқу қабілеті.

Бүгін сіздер біздің мектептің педагогтарымен бірге осы мәселеде даналық сатысына шықтыңыздар.

 Мен сізді шеңберге тұруға шақырамын. Сіздердің әрқайсыларыңыз қазір 30 секунд ішінде көргендеріңіз туралы өз пікірлеріңізді білдіруге және қызықты оқиғаларыңызбен бөлісуге мүмкіндігіңіз бар.

Барлығына жұмыс үшін, бүгін сабақтар мен сабақтан тыс іс-шаралар өткізгендер үшін және оларды көруге мүмкіндік тапқандар үшін үлкен рахмет.

- Сізге бақыт тілеймін. Менде сізге арналған рецепт бар:

Бір кесе шыдамдылық танытып, махаббаттың толық жүрегін құйыңыз, екі уыс жомарттықты тастаңыз, сол жерде әзіл-оспақ жасаңыз, мейірімділікке себіңіз, мүмкіндігінше сенім қосыңыз және бәрін жақсылап араластырыңыз. Содан кейін сізге жіберілген өмірдің бір бөлігін жайып, жолда кездескендердің барлығына ұсыныңыз. (Р. Шапиро)

Просмотров: 609


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст