"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының  №1 жалпы орта білім беретін  мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

5 сынып бойынша педагогикалық консилиум "Бесінші сынып оқушыларының оқытудың жаңа сатысына бейімделуі".

23.10.2019
5 сынып бойынша педагогикалық консилиум
"Бесінші сынып оқушыларының оқытудың жаңа сатысына бейімделуі".
Өткізу күні 11.10.2019 жыл
 
 Консилиум мақсаты: оқушыларды оқытудың үздіксіздігін және сабақтастығын қамтамасыз ету, білім алушылардың жаңа білім беру модуліне қосылуы және білім алушылардың сапалы білім алу құқығын жүзеге асыру.
 
Педконсилиумға дайындық:
1. 5-ші сыныптардағы сабақтарға әкімшілік, пән мұғалімдері, психолог, директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары қатысу
2. Оқушылардың мектеп мотивациясы деңгейін бағалау үшін сауалнама жүргізу.
3. Психологтың зерттеулер жүргізуі
4. Сынып жетекшілерінің сынып мінездемесін құрастыру
5. Аналитикалық анықтаманы құру.
 
Педагогикалық консилиум қатысушылары:
5-сыныпта жұмыс істейтін пән мұғалімдері; 4-сыныпты бітірген бастауыш сынып мұғалімдері; мектеп әкімшілігі; педагог-психолог, әлеуметтік педагог.
Іс-шара барысы:
Бүгін біз "бесінші сынып оқушыларының оқытудың жаңа сатысына бейімделуі"атты өте маңызды тақырып туралы әңгімелесеміз. Адам өміріндегі кез келген өтпелі кезең әрдайым проблемалармен байланысты. Оқушылардың бастауыш мектептен өтуі-бұл күрделі және жауапты кезең; бейімделу процесі қалай өтеді, баланың одан әрі мектеп өмірі байланысты
          Біздің міндетіміз-қазір біздің балалармен не болып жатқанын, оларды не мазалайтынын және қандай проблемаларға тап болатынын түсіну. Оқушыларға қандай нақты көмек көрсете алатынымызды анықтау.
 
Табысты бейімделу белгілері қандай? 
* баланың оқу процесіне қанағаттануы,
* бала бағдарламаны оңай орындайды,
* баланың оқу тапсырмаларын орындау кезіндегі дербестік дәрежесі, тапсырманы өзі орындауға әрекет еткеннен кейін ғана ересек адамның көмегіне жүгінуге дайындығы
– тұлғааралық қарым-қатынасқа қанағаттанушылық-сыныптастармен және мұғаліммен
Балалар өздерінің мектеп өмірі туралы не ойлайды, олар оған қаншалықты қанағаттанады? Оқушылардың мектеп өміріне қанағаттанушылық деңгейін анықтау үшін тиісті зерттеу жүргізілді 
 
 
 
 
 
 
 
 
Психологиялық зерттеулердің нәтижелері.
2. Бесінші сынып оқушыларының жас ерекшеліктері-жас алды жас;
- құрдастары ұжымында, отбасында лайықты жағдайға қажеттілік
- негативтілік көрінісі,
- ересектермен мүмкін болатын жанжалдар,
- өз соя табуға тырысады " Мен»,
- жетекші оқу қызметін қарым-қатынастың жетекші қызметіне ауыстыру,
- эмоциялық тұрақсыздық,
- сәтсіздікке бейімделудің болмауы,
- жоғары шаршағыштық,
- нарцисстің жасы.
 
Сынып жетекшілерінің бейімделу кезеңіндегі міндеттері 
2. Сынып ұжымын зерттеу
3. Ата-аналар ұжымымен танысу.
4. Бейімделу үдерісінде пән мұғалімдерімен ынтымақтастықты ұйымдастыру.
5. Сынып ұжымында сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру.
6. Сынып ұжымының мектеп өміріне белсенді қатысуы.
 
Дұрыс емес, ережелерді қолдана алмайды, ұйымдастырылмаған, темпераменттің ерекшелігі, жоғары үрей синдромы, затты түсіну қиын, материалды есте сақтау қиын, грамматика бойынша ережелерді есте сақтамайды, асықпайды, шоғырлана алмайды, тапсырманы мұқият оқымайды, зат күрделі, ойға көп уақыт қажет
Ақыл-ойдың гуманитарлық қоймасы, леньмен, аз уақыт бөледі, тапсырма шартын әрдайым түсінбейді, сенімсіз, қиын беріледі, пәнді оқытудың қарқыны мен ерекшеліктеріне бейімделу қиын, сөздік сөздерді зерттеуге аз көңіл бөлінеді, алаңдатады, жаңа мұғалімдер, оқуды іске қосты, математикамен қиындықтар
 
Мұғалімдерге арналған ұсыныстар: 
- Балаларды қиын жағдайдан шебер шығарыңыз;
• олардың қызметінде табысқа жағдай жасаңыз.
* Іс-әрекеттер мақсатты және нәтижелі болуы үшін барлық мұғалімдердің талаптары бірыңғай болуы тиіс.
- Балалардың жас ерекшеліктерін ескеріңіз, сабақтан тыс және сабақтан тыс іс-әрекеттерде ішкі танымдық уәждемені қалыптастыруға ықпал ететін формалар мен әдістерді қолданыңыз.
* Әр сабақта ақпаратты салыстыру, жіктеу, талдау, синтездеу және жалпылау, негізгі позицияларды іздеу, тұжырым және қорытынды құру тапсырмаларын енгізіңіз.
* Сабаққа Денсаулық сақтау технологияларын қосыңыз.
- Дарынды және үлгерімі төмен балалармен жұмысты ұйымдастыру үшін қосымша сабақ сағаттарын пайдаланыңыз.
Оның қатпарларының астын сызуды болдырмау
- Оқушылармен қарым-қатынас жасауға әзіл-сықақ енгізу
- Баланың даралығын қабылдау
- Оқушыға мәселені мүмкіндігінше шешуге мүмкіндік беру
Бесінші сынып оқушыларымен жұмыс істейтін мұғалімге ұсыныстар
1.Барлық пән мұғалімдерінің талаптарын келісу қажет.
2. Оқу үдерісін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлу:
- сабаққа дайындық (қажетті керек-жарақтардың болуы, партадағы тәртіп);
- дәптерді, әр түрлі жұмыс түрлерін дұрыс ресімдеу;
- күнделік жүргізуге қойылатын талаптар.
3. Бірыңғай тәртіптік талаптарды нормамен жасау:
- сабақты қоңырау шалып бастау;
- сабаққа үзіліс кезінде дайындалу;
- диалог мәдениетін қалыптастыру, мұғалім де, оқушы да;
- көтерілген қол-сұрақтың немесе жауаптың символы;
-жауап береміз, партадан шығып, толық жауап үшін тақтаға шығамыз.
4. Сабақ қоңыраумен аяқталады, балаларды ұстамаймыз.
5. Үй тапсырмасын сабақтың соңына қалдырмаймыз – оны түсініктеме беру, ресімдеу нұсқаулығын беру керек.
6. 5-сыныптағы сабақ қызмет түрлерінің жиі ауысуымен, дене шынықтыру сабағынан тұруы керек.
7. Барлық сабақтарда негізгі жалпы оқу міндеті-сөйлеу, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру.
8. Оқу қызметінің жаңа түрлері нақты нұсқаулықтармен сүйемелденуі тиіс.
9. Барлық сабақтарда мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын кезең-кезеңмен дамытуға ерекше назар аудару.
10. Оқушылар өз құқықтары мен міндеттерін, кабинеттердегі тәртіп ережелерін, қауіпсіздік техникасы ережелерін, кезекшілер ережелерін білуі тиіс.
11. Тәртіптік ескертулерді жазу үшін күнделікті пайдаланбаңыз.
 
Қорытындылар 
* Бесінші сынып оқушыларының бейімделуі сәтті өтеді.
* 5 сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері анықталды.
• "5 сыныпта пән мұғалімдеріне арналған жадынама" әзірленді.
Установите приложение на смартфон и работайте офлайн
Просмотров: 1844


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст