"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Макинск қаласының  №1 жалпы орта білім беретін  мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

3 б сыныбындағы математика пәні бойынша И. Ф. Бондюгованың сабағының өзін - өзі талдауы, "Вексель-қағаз ақша белгісі" тақырыбы бойынша

21.04.2021

2021 жылдың 15 сәуірінде "№1 ЖББМ" КММ 3 б сыныпта математикадан "Купюра - қағаз ақша белгісі"тақырыбында ашық сабақ өтті.

Сабақтың мақсаты: 3.1.3.6 - 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг купюраларды ажырату және олармен түрлі операциялар жүргізу.

Мен сабағымды МЖМБС-ға сәйкес құрдым.

Бұл сабақ"мәселелерді шешу жолдары"В 4-бөлімін зерттеу барысында ұсынылған.

Сабақта оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері ескерілді. Сабақтың мазмұнына мен мектеп оқушыларын әмбебап оқу іс-әрекеттеріне оқыту элементтерін енгіздім: сабақтың мақсаттарын оқушылардың өздері тиісті проблемалық жағдайға сүйене отырып анықтады.

Кез-келген таным процесі әрекетке итермелейтін импульстен басталады. Оқушыны іс-әрекетке кірісуге ынталандыратын мотивация қажет. Осыны ескере отырып, мен сабақтың әр кезеңі туралы ойладым, тапсырмалар жасадым, сұрақтар таңдадым, оқушыларды жандандырудың әртүрлі әдістерін қолдандым.

Сабақтың барлық кезеңдерінде студенттер белсенді ақыл-ой және практикалық іс-шараларға тартылды, балаларға бар білімдерін пайдалану ғана емес, сонымен қатар әртүрлі вексельдер мен монеталармен белгілі бір соманы жинаудың әртүрлі тәсілдерін табу қажет болды.

Сабақтың кезеңдері бір-бірімен тығыз байланысты болды, әр түрлі іс-шаралар кезектесті. Ақыл-ой әрекеттері іс жүзінде негізделді және күшейтілді.

Әр оқушы өзінің іс-әрекеті мен сыныптастарының іс-әрекетін үнемі талдап отырды, бұл сонымен бірге оқуға деген танымдық қызығушылықты арттыруға және қолдауға ықпал етті.

Сабақта сұрақтар қою және тапсырмаларды анықтау кезінде мен оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескердім, олардың іс-әрекеттерінің нәтижелеріне оң сипаттама бердім, бұл балаларды ынталандырды және сабақта белсенділігін арттырды.

Оқу туралы ақпарат балалар үшін тартымды болды. Тапсырмалар мазмұнының тартымдылығы мен оқу материалын ұсынудың арқасында оқушылардың сабақта алға қойған мақсаттарына жету мүмкіндіктері артты.

Сабақта оқу уақыты тиімді қолданылды, жоспарланған сабақ көлемі орындалды. Сабақтың қарқындылығы балалардың физикалық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып оңтайлы болды.

Қорытынды кезең қорытындылау болды, балалар орындалған тапсырмалар үшін тапқан ақшаларын санап, сатып алуды жүзеге асырған "ойыншықтар мен тәттілер" виртуалды дүкеніне барды.

Таңдалған сабақ түрі оның мақсатына сәйкес келеді. Сабақтың құрылымы оның түрі мен дидактикалық мақсаттарына сәйкес келді. Сабақтың кезеңдері арасында өзара байланыс болды, әрбір келесі кезең алдыңғы кезеңнің жалғасы болды.

Сабақта сәтті болды:

* сабақтың қойылған міндеттерін шешу және оларға сәйкес оқу нәтижелерін алу;

* оқушылардың шамадан тыс жүктелуі мен артық жұмыс істеуін болдырмау;

* оқытудың, көңіл-күйдің, көңіл-күйдің нәтижелі мотивациясын сақтау және дамыту.

Сабақтың мақсаттары мен міндеттері толығымен орындалды деп санаймын. Сабақ мақсаттарына жетті.

Просмотров: 168


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст